Veelgestelde vragen

All

Met het track & trace nummer kunt u op de website van LBC Express uw pakket traceren.

Klik op de link en vul bovenaan het scherm bij Track an LBC Padala uw TN no in, deze ziet er bijvoorbeeld zo uit 0916905001

U krijgt nu de gehele status te zien van uw pakket.

Mocht dit niet lukken neem dan contact met ons op.

 

Een track & trace nummer is een uniek nummer gekoppeld is aan de doos die u verstuurd. Dit nummer staat op uw transport contract, paklijst, en label. Dit nummer is per doos en per zending uniek en kan dus alleen gebruikt worden voor de zending waar de doos voor gereserveerd is. Het track & trace nummer is opgebouwd uit de volgende gegevens:(onderstaand nummer is een voorbeeld!)

TN no 09 16 9050 01 (vermeld op paklijst als 0916905001)

09 (maand reservering)

16 (jaartal reservering)

9050 (klantnummer)

01 (doos nummer) bij meerdere dozen zal dit b.v. 02,03,04 worden

U hoeft zich niet te registreren op onze site, in dit geval plaatst u gewoon u bestelling en vult u de gegevens in. Deze worden dan niet opgeslagen in een online klanten database. Het voordeel van uw registratie is dat u altijd uw bestelling terug kunt kijken en de volgende keer uw gegevens niet opnieuw hoeft in te voeren.

U kunt via onze website 2 formaat dozen bestellen.

  • Medium formaat circa 55 x 50 x 38 cm (96 liter)
  • Groot formaat circa 76 x 55 x 50 cm (209 liter)

Mocht u nog dozen op voorraad hebben van ons oude formaat of een afwijkend formaat dan kunt u deze ook nog gewoon via ons versturen.

Neem hiervoor even contact met ons op.

rowena@phil4you.nl of telefonisch 0174-270656 / 06-51898773

 

 

Ja, de dozen worden bij u thuis opgehaald. Wij halen de dozen op tijdens de vooraf bepaalde collecte weekenden. Controleer het overzicht van zendingen om te zien wanneer wij uw dozen komen ophalen.

Zendingen →

In het weekend van de collectie worden uw dozen opgehaald. Een of twee dagen voor de collecte wordt u op de hoogte gebracht van de dag en het dagdeel wanneer wij bij u langs komen om de dozen op te halen.

Staan uw dozen boven of op zolder? Wij verzoeken onze klanten de dozen op de begane grond te plaatsen wanneer de dozen worden opgehaald. Mocht dit een probleem zijn, dan horen wij dit graag van tevoren van u. Wij adviseren de dozen op de begane grond in te pakken. Dit voorkomt schade aan de inhoud van de doos en eventueel schade aan muren in trappenhuizen. Phil. 4 You is niet aansprakelijk voor eventuele schade bij het naar beneden brengen van dozen van een andere verdieping.

U krijgt van ons na aanmelding met de volledige gegevens de documenten mee gestuurd of per email. De documenten bestaan uit een Transport Contract en een Paklijst en een kopie van onze algemene voorwaarden. Het transport contract willen wij uiterlijk 1 week voor de collecte ondertekend terug ontvangen. De Paklijst dient u in het engels naar waarheid in te vullen en deze mag u aan de chauffeur meegeven tijdens de collecte.

U dient voor iedere doos een aparte paklijst en label te gebruiken. Iedere doos heeft ook een eigen Track & Trace nummer. Dit nummer is gekoppeld aan uw paklijst.

Controleer dit goed of de paklijst uniek is per doos en of de label het zelfde nummer heeft als op de paklijst.

Een doos kunt u via onze site bestellen, eventueel samen met een reservering. Het proces werkt zoals een webshop. We hebben een gedetailleerde beschrijving beschikbaar over hoe te bestellen. Klik op onderstaande knop om de instructies te lezen.

Hoe te bestellen →

U vouwt de doos met de korte stukken eerst dicht en dan de lange gedeeltes goed sluitend tegen elkaar. Daarna goed dicht tapen met bij voorkeur transparant tape, anders eventueel bruin tape, maar geen grijs duct tape gebruiken in verband met het los laten door de warmte in de Filipijnen.

DSCN6196-001 DSCN6197 DSCN6198 DSCN6203 DSCN6201

Nee, u kunt geen oude documenten gebruiken. De documenten die u krijgt hebben een unieke code. Dit verandert elke keer per zending. U krijgt van ons altijd documenten die bedoeld zijn voor een specifieke zending. Mocht een zending op het laatste moment niet doorgaan, dan krijgt u van ons weer nieuwe documenten voor uw volgende zending.

Als u onverwachts niet thuis kunt zijn op het moment dat wij uw doos of dozen komen ophalen, dan is er altijd wel een oplossing. Probeert u een kennis of familielid te vragen de doos voor u te overhandigen. U kunt de doos ook op een ander adres laten ophalen. Neem in het geval van dit soort problemen altijd even contact met ons op, wij kijken samen met u naar een passende oplossing.

Phil. 4 You wil graag de beste service verlenen aan onze klanten. Om dit te kunnen garanderen hebben wij een advies gewicht. Als u zich aan het gewicht houdt, kunnen wij u de garantie geven dat uw dozen met zorg worden behandeld en dat eventuele schade tijdens transport beperkt is. Wat veel klanten niet beseffen is dat de dozen voor dat ze op de plaats van bestemming meerdere keren in en uitgeladen moeten worden. Indien de dozen een normaal gewicht hebben dan is dit geen probleem. Zijn de dozen heel zwaar dan kan er schade ontstaan bij het overladen of lossen.

Als klant van Phil. 4 You kunt u een bestelling bij onze toko website doen en deze zonder bezorgkosten en beperkingen laten bezorgen wanneer wij de dozen bij u komen ophalen. U kunt in dit geval ook diepvries of verse producten bestellen bij onze toko. Wilt u gebruik maken van deze extra service? Bezoek dan onze toko4all.nl website en plaats uw bestelling. Zorg dat u bij het afrekenen “Phil. 4 You Extra Service” vermeld bij de opmerkingen. Daarnaast dient u te kiezen voor de bezorgoptie [Ophalen]. Wij zullen dan zorgen dat uw toko bestelling bij u thuis wordt gebracht tijdens het collecteweekend.